Tomáš Kůra se zkouší prosadit v Uničově

20.01.2011 21:35

Tomáš Kůra hráč, který svou kariéru nastartoval v Uničově, kde taky dlouho působil. Zanedlouho přišlo hostování v týmu TJ Sokol Střelice. Po hostování se měl vrátit zpátky, ale nestao se tak a Tomáš prodloužil své hostování, které po nějaké době se proměnilo v přestup. Až do teď působí ve Střelicích, ale touha být lepším ho dovedla do mateřského klubu, kde se chce zlepšit, aby pomohl Střelicím k postupu, ale také aby se tu prosadil na střídavé starty. Zde je rozhovor stímto hráčem.

 


 

Ahoj Tomáši co tě přivedlo zpátky do Uničova?

 

Ahoj. Touha zlepšit se, abych své zkušenosti posbírané na trénincích prodal v klubu, kde momentálně působím, ve Střelicích, protože chceme postoupit a já pro postup chci udělat maximum a podpořit své spoluhráče.

 

Postup se Střelicemi ti přejem, ale nechtěl bys v týmu zůstat aspoň na střídavé starty a pokusit se prosadit tady v Uničově, kde si nastartoval svou kariéru?

 

Děkuji. Pokud by tady ta možnost byla a trenér mi ji nabídl určitě bych neodmítl, byla by to blbost zahodit takovou šanci. Ptát se na to ale rozhodně nebudu a nic víc než střídavé starty bych nevzal. Ve Střelicích je mi momentálně dobře a mám tam kus svého srdce.

 

Doufejme, že nabídka od trenéra přijde a jak se ti zatím líbí příprava?

 

Uvidíme, je to na mně, jaké podám výkony a na něm jestli mě bude potřebovat a jestli se mu zalíbím. Přípravu jsem čekal poněkud horší, zatím to je v pohodě. První fotbálek mi dal docela zabrat a nohy bolely. Na výběhu jsem často končil poslední, ale je to tím, že kluci mají daleko víc naběháno, ale můj čas určitě přijde.

 

Taky příprava se teprve rozjíždí a myslím, že ty náročné tréninky teprve přijdou a jak bys hodnotil partu v týmu?

 

Snad to zvládnu. Udělám pro to maximum. Parta je skvělá. V kabině nechybí sranda ani vzájemná podpora a tak to má být. I s trenérem je sranda a já si myslím, že vztah hráčů s trenérem je v týmu opravdu důležitý. Myslím, že kluci mě přijali dobře. Nikdo se mnou nemá nijaký problém a za to jsem rád. Snad to vydrží.

 

Těšíš se na první přátelský zápas? A jak se na něj budeš připravovat?

 

Rozhodně těším a doufám, že mě na něj trenér nominuje. Budu se snažit ukázat co umím a co je ve mně. Příprava kromě tréninku nebude nijak speciální.

 

A ským si v týmu nejvíc rozumíš po stránce kamarádství a po stránce fotbalové?

 

Tak po stránce kamarádské určitě s Jemim a Štopplikem, se kterýma se znám nejdéle a nejlíp. Po stránce fotbalové je těžké říct, vždyť jsem absolvoval teprve dva tréninky. Ještě se vrátím k předchozí otázce - jsem rád za každou strávenou minutu či sekundu na hřišti.

 

Chtěl by jsi něco vzkázat spoluhráčům, nebo fanouškům?

 

Choďte na fotbal, fanděte Atléticu Madrid, Liverpoolu, Spartě, milujte Fernanda Torrese a držte Střelicím palce aby postoupili a mně abych se propracoval do týmu.

 

Tak náš rozhovor je u konce Tomáši ať se ti povede vše co chceš a hodně štěstí!

 

Děkuji za rozhovor. Také přeji hodně štěstí. Čau zase někdy...